לוגו אדם טבע ודין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה: פורסמו הנחיות למניעת הדברה ליד תלמידים

דרשנו, התעקשנו – והנה זה קורה: פורסמו הנחיות חדשות למניעת הדברה ליד תלמידים.

בשנים האחרונות הגיעו אלינו פניות רבות שעסקו בחשיפה של ילדים לחומרי הדברה בזמן שהיו בגני הילדים או בבתי הספר. עד היום, לא היו הנחיות או מגבלות ייחודיות לשימוש בחומרי הדברה ליד ילדים, אשר כידוע רגישים יותר ממבוגרים להשפעות הבריאותיות של חומרי ההדברה.  

ההנחיות החדשות גובשו על ידי משרדי הבריאות, החקלאות, החינוך והמשרד להגנת הסביבה. הן פורסמו לאחר שבחודש שעבר, ראש תחום כימיקלים באדם טבע ודין, שרית כספי אורון, הציגה בפני הוועדה לזכויות הילד בכנסת את הסכנות הטמונות בהדברה בשטחים עירוניים בכלל ובסמוך למוסדות חינוך בפרט.

מדובר בבשורה של ממש, אבל המאבק לשמירה על בריאות הילדים מפני סכנות חומרי ההדברה עדיין לא הסתיים. אנחנו ממשיכים לפעול כדי לשמור על בריאות הציבור מפני הסכנות הטמונות בחומרי ההדברה מהשדה, דרך גינות ציבוריות ומוסדות חינוך ועד הפירות והירקות שאנחנו אוכלים.

עודכן: אוגוסט 2017

Print Friendly, PDF & Email
מדובר בבשורה של ממש, אבל המאבק לשמירה על בריאות הילדים מפני סכנות חומרי ההדברה עדיין לא הסתיים.

מאמרים קשורים

הסכם פשרה ראשון מסוגו בעניין זיהום הקרקע בתל השומר

בית המשפט המחוזי בת"א אישר הסכם פשרה ראשון מסוגו בין אדם טבע ודין למדינה בעתירה שאנו מנהלים בעניין תוכניות הבניה בתל השומר. על פי ההסכם שהשגנו, המדינה מתחייבת לנקוט בשורה של צעדים תקדימיים כדי להבטיח שלא תהיה פגיעה בציבור הרחב בשל זיהום הקרקע והמים במקום. 

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא

אוויר נקי יותר באופק

לאחר דחיות חוזרות ונשנות, נקבע תאריך להפסקת פעילות היחידות הפחמיות המזהמות בתחנת הכוח אורות רבין – טיעונים שהצגנו בשימוע הציבורי שנערך לקראת חידוש היתר הפליטה תרמו לקבלת ההחלטה הצודקת

Print Friendly, PDF & Email
למאמר המלא

חשוב, נכון?!

ישראל ממשיכה להתנהל בהפקרות אקלימית וסביבתית, ואנחנו פועלים כל העת לעיצוב המדיניות והחקיקה הסביבתית בישראל.

רק בעזרת תמיכתך נצליח לשנות את המציאות ולקדם היערכות אמיתית לנזקים.

דילוג לתוכן